Herbert Flack: “Geen werk meer nu het gedaan is met ‘Aspe'”

Gazet van Antwerpen – 16 november 2013

 De VTM – misdaadreeks ‘Aspe’ houdt er na 10 seizoenen mee op. Het was misschien wel 1 van de bekendste. Herbert Flack, die de rol speelde van hoofdinspecteur Pieter Van In gaat dan ook een vakantie tegemoet. Al weet hij niet hoelang deze zal duren, aangezien er zich voorlopig nog geen nieuwe projecten hebben aangediend voor de 64-jarige acteur.

“Ik hoop écht dat er straks nieuwe rollen mijn richting uitkomen. Ik wil blijven acteren, maar wat? Dat weet ik nog niet. Voorlopig heb ik geen werk meer, maar dat is ook goed.”

(Gazet van Antwerpen, 2013)

Image

 http://www.gva.be/nieuws/media-en-cultuur/aid1489298/herbert-flack-geen-werk-meer-nu-het-gedaan-is-met-aspe.aspx

Leave a Reply

