‘Fraue is prioriteit voor Belgische online retailers’

(De Tijd, BS, 29 november 2013)

Meer en meer bedrijven doen aan e-commerce, maar hierdoor stijgt ook het aantal aan frauduleuze aankopen. Het onderzoek werd gedaan door Ogone, een betaalspecialist.
De meeste bedrijven bekijken wel hoe ze zich het best kunnen beschermen, maar op welke manier ze dat doen is erg verschillend.

Opvallend was dat 14% van de ondervraagde bedrijven nog geen enkele fraudepreventietool heeft geïnstalleerd. Vaak is dit omdat ze vrees hebben voor de investeringskosten.
Men wou met dit onderzoek aantonen dat men aan preventie kan doen op een juiste manier.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s