Imago is heilig voor VTM

(De Morgen, Pieter Dumon en Bjorn Maeckelbergh, 30/11/2013)

De zender haalde het programma ‘ontspoord’ van het scherm. Men wil vooral verdere imagoschade beperken.
Financiële overwegingen spelen geen rol wanneer het imago van de zender op het spel staat.
De serie bestaat uit 6 afleveringen. In elke aflevering komt er een recente moordzaak aan bod. Daarbij hebben ze niet nagedacht aan de gevolgen. Er werd geen rekening gehouden met de gevoelens van de nabestaanden.
Voor VTM is dit dodelijk. De zender staat nu eenmaal voor authenticiteit, entertainment en respect. Daarbij past deze serie niet in het plaatje.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s